Mary Ann Summers - 2011-02-15 00:58:13

W grze pojawiać się będą kolejno istotny dla przebiegu fabuły miejsca:

1. Scena klubu:
Tajemnicza, czerwona kurtyna i zniecierpliwione spojrzenia chętnych wrażeń bywalców utkwione właśnie w deskach sceny Burleski. Nie ma się co dziwić. Początki przedstawień godne są ciszy pełnej zdumienia, finały - godne oklasków.
http://www.echinacities.com/cityguide/FreeTextBox/Upload/200910/2009105/20091021131750.jpg

2. Sala baletowa:
Mieszcząca się w piwnicach klubu. To tutaj, wykonawcy, w pocie czoła poznają kolejne choreografie i plany odnośnie nowych przedstawień.
http://2.bp.blogspot.com/_K3w5tohyzyU/SWeP9ziZhEI/AAAAAAAAF7w/KervJx8ES_M/s400/P1050241a.jpg

3. Garderoba:
Prawdziwy witraż kolorów, materiałów, ozdób, eleganckich szpilek i szeregu innych, pomocnych w występach atrybutach. Wachlarze z piór, połyskujące stroje, wymyślne peruki i duszący zapach zmieszanych ze sobą różnorodnych rodzajów kobiecych i męskich perfum składają się na niezwykłą atmosferę tego miejsca.
http://img404.imageshack.us/img404/8974/littleblackdress4.jpg

www.samstudchemul.pun.pl www.przymierze-rom.pun.pl www.hakimetin2.pun.pl www.neuroshima-pbf.pun.pl www.adresapokalisy.pun.pl